7 Nisan 2015 Salı

Dostluğa dair kelimeler

   Merhaba .. 
Dostluğa dair binlerce hatta onlarca ifade ve Cümleler var kalemimde lakin bazen bu kelimelere Layık birileri hatta sadece biri olması lazım.    
 Hayat geniş bir tarla  ve ne ektiysen günün birinde mutlaka onu biçersin ! Ben dostluğumu en güzel bahçelerde besledim büyüttüm ve Güneşte aydınlattım ruhumu . Derim ki beslerse ruhun çıkar ilk önce nefsini bedeninden çıkar ... Çünkü dostluklugu yalnıca temiz kalpler görür ve yaşar  


Ankara gibi büyük bir Şehirde bir hazîneye sahip oldum elbette Gökkuşağı değildi o hazine nice Yağmurlar yağdı hatta kara bulutlar girdi ,  edebi çekişmeler  bile yaşandı ama kalem daima temiz kağıtlarda içini döktü ..
Herkesin kendini yanında iyi hissettiği birileri vardır elbette  ama hatırlarda kaybolabildigi yalnizca biri vardır .Gecen sene bu Zaman'ları kocaman bir tebessüm ile anıp daha nice gülüşlere göz kırptıgım için kendimi Şanslı hissediyorum ve digerlerinin yerinde olmadığım için ayrıcalıklı :) 


Mutluluğu asla insanlara bağlamam bu Köprüyü asla kurmadım fakat düşünüyorumda araya kilometreler girerken zaman temalı süreçler ile baş ederken neden Mutluluğu Tuğbayla aramızda köprü yapmayayım ki !!

Genel bir yargı elbette yapmayacağım ama geniş bir zaman diliminde ders aldıklarımıda düşünürsek minik tavsiyelerim olacak tabi :) farzı misal harfleri birbirini karıştırma "arkadaşlık ve dostluk senin en büyük Matematiğin olsun , yanlış hesaplar Peşinde koşanlardan uzak dur ! İlk ne hissettiysen engel olma kendine , sen bir köpeği sadıklıgı ile yargılarken aslında "onu " bile olamayanlar ile dolu çevren ... 


 
Sen kendinden ödün vermediğin ve çevrende daima yanına , karakterine yakışan insanları Taşı .. Gözlerin pencerenın dışında olsun daima bir adım geriden gel ve izle kimlerle nerdesin .. Ayrıntı aslında daima daha geniş çaplı görünür ... 
   Bir hediye gibi düşün kendini, dostuna daima yeryüzünde kalacak , geçmişte ve gelecekte yaşanacak,  her anın bir kare ile arşivlendigi bir hediye paketi .. Nice mektuplar olsun yüregınde onu hissettiğin anda açıp konuşuyormuşcasına okuduğun ve her okuduğunda tarlandaki bolluğu ve bereketi gör
 Sevgiyle kal !





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder