1 Nisan 2015 Çarşamba

MERHABA BAHAR



Selamlar ve sevgiler .. Çoçukluğumun en güzel ayı içerisinde blog yazıma göz kırpıyorum 
içimdeki çoşku ve mutluluğu  sizlere klavyeme dökmekten dolayı kendimi şanslı hissediyorum çünkü bugün instağramda paylaştığım bahar temalı fotografımdada bahsettigim gibi "Degişim enerjisini sevgiyle kabul ediyorum ve degiştirmekte zorlandıgım ne varsa alışkanlık ,davranış ve düşüncelerimi yüksek iradem ile degiştiriyorum bu sözlerim fazla narsistce gelebilir ama bu kelimeler senin ihtiyacın olan ve zor olsada bir yerden başlaman gereken gerçekler ben yalnızca kendimden örnek vererek (yaşayarak) sana bayrak oluyorum 

Saglıklı ve huzurlusun özüne sadık kalarak degişiyor ve yenileniyorsun yepyeni bir güne selam edip geçmişe elvada diyorsun .. baharın çanlarını duyuyor ve kulagından adeta nefes alıyorsun ..SEN açıyorsun mevsimine  çiçek olarak , Dogan güneş seni kıskanır 
Bu nisanda bol bol oku , kendini sonra dergileri kitapları 
anlık paylaşımlar yaşa fotografların olsun nisana dair , öyle bir mevsimdesin ki bolluk ve bereket seni daima kuşatacak 
Hayatın edebiyat akımlarından ibaret olmamalı sen realist olamazsın her zaman baharda seni kuşatan enerjiden duygularını kaçıramazsın veyahut sadece klasısizmin etkileri olamaz ellerinde sen dogaya dokundugun anda sadece natüralistlik kalır teninde .. 
seni ve tenini bahardan mahkum bırakma nasıl bir hayat yaşadıgın çok önemli olmamalı bütün gün büyük koşturmacalarda geçen dar günler yerine kendin ile bogulmalısın .. ya da ögrencilik başarı için temel attıgın yerde gözlerini ve nefsini de doyurmalı" sende"nefes almalısın 
velhasıl nisan bayramın olsun senin ; dostuna küs kalma , kendin ile barış degişimi en sevdigin eşya gibi sev ,ailen ile kan bagı dışında bir bag yarat, sosyal medya aynan olsun ..Nisan senin başlangıcın olsun .. 
                  SEVGİLER

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder