21 Nisan 2015 Salı

Küçük Prens

Hissizleşen sözler ve insanlar ile dolu gözlerimiz

 Sevgiler gökkuşagı tadında, Mersinden selamlar..

Büyük bir adım gerekiyordu okuduklarımız gördüklerimiz ve yorumladıklarımız için
ve şimdi o büyük adım için biraz teselli   var sırada

Derim ki kimse prensesini veyahut prensini yaratmaz yaratsa bile sahici olmaz olsa bile senin olmaz:)

o zaman var olan bir prensten yola cıkarak adım atmalıyız











Küçük Prens
Cümlelerin hep bir anlamı olduguna inandım, şayet aksi olsa satırlarda kaybolmazdım asıl yolculugum başka olurdu
Fakat ne yazarsam ne söylersem söyleyeyim tamamlanmamış ve eksik olan geçmiş ve gelecek vardı
fakat ne mutlu bana bunların en azından binde birini tamamladım ..
Gecen gece klavyenin tuşlarında zaman harcarken sevdigim bir dostumdan telefon aldım , onun söylemesimi yoksa kulaklarımdan işittigim kelimeler mi beni mutlu etti bilemem
Teşekkürlere sıgdıramadıgı bir sevinci vardı
o da prensini bulmuş minnet duyuyordu bana
 Antoıne de Saint bizlere bahşettigi  minik bir bedenin Dünyasını ve seni çeken çizimlerini elini alır almaz onun Dünyasında seyir halinde oluyorsun
  Kim der ki bir çoçuk kitabının büyüklerin elinden düşmeyecegi , gezegenlerin sırrını, kendi iç çekişmeni ve aslında hiç tasrif etmedigin ama yaşın büyüdükçe seninde içinde oldugun daha nice davranışları sayfalara sıgdıran yazar, o kadar etkili olmuştur ki gerek operası gerek tiyatrosu ve gerekse Cemal süreya ve Tomris uyarın çevirileri ile Türk edebiyatında da ses getirmiştir. .
Severek tekrar tekrar okuyun okudukça baglanın ve baglandıkça keşfe hazır olun

İNSAN GERÇEKLERİ SADECE KALBİYLE GÖREBİLİR.EN TEMEL ŞEYİ GÖZLER GÖREMEZ
  Daima kalp gözü ile görmeniz dilegi ile ...!!!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder