27 Nisan 2015 Pazartesi

ÖZ

 Selamlar..
Bir ruhu var onu bana katan beni ondan alan , bilemem özgürlügün hangi harfi ile kuşatılmiş fakat buram buram ben kokuyor

Sevginin ,sadakatin hatta kelimelerin bile özgürlük ile bir ilgisi olması lazım ..
Derim ki ; var olsa bile kanatların bilmiyorsan uçmayı ne gerek o kanatlara ,yok mudur her melegin kanadı fakat herzaman solundadır 


Denizleydim bugün , doya doya içime çektim ,tenim kum ile buluştugu an gözlerim başka diyarlardaydı 
biliyordum anlıktı fakat hayat da" andan "ibaret degil mi ?
o anlardan birinde büyük bir sorgu içinde buldum kendimi 
bir anda noktayı kaybettim cümlelerimde ,ardından düşüncelerim koşarak uzaklaştı benden 
sonra ünlemi kaybettim , sevincimi ve öfkemi karıştırdım 
nefes alışlarım hızlanırken 
soru işaretini kaybettim 
soru sormayı unuttum 



 iki noktayı kaybettigim an kimseye hiç bir şeyin açıklamasını yapmadım..
sonuna geldigim de sadece tırnak işareti kalmıştı 
"İÇİNDE DE BAŞKALARININ DÜŞÜNCELERİ VARDI YALNIZCA"


Gel gör ki kaybettiklerime üzülerek sadece özgürlügüme sarıldım çünkü hayal gücü eşsiz bir özveriye sahip oldugu sürece özgürlük her zaman benimle olacaktı 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder